Sivut

perjantai 9. toukokuuta 2014

TARINAA :)))

joo eli taas pienoinen tauko mutta säästän teidät selityksiltä elikkä pitemmittä puheitta tarinaan (kaks osaa taas -.-)

Picfic: Its not my broblem!



 S: Missä melissa on?
 M: Hihii :))
S: Minua alkaa pelottaa...
 M: BÖÖ!!!
 S: MELLU!!! senkin ilkiö, mä pelästyin oikeesti!
 M: Hehee :))) no sehän oli tarkotuskin :P Miks muuten kutsuit mut?
 S: mennään toiseen paikkaan...

Pian:



 M: Niin???
 S: noh joku yrittää tappaa minut...
 M: Jessicako taas?!
 S: en ole varma...
 ?: Tälläkertaa saan sinut, Sophie Emily!!!


Muutaman päivän päästä:
 S: Taas selvisin juuri ja juuri...
 S: Minua vainotaan...
 S: Mutta kuka...?


 S: Jessica?!

 S: Jessica!!!
 S: Odota!!!!


 J: ???

 S: Onko sulla jotain selitettävää???
 S: Miks seuraat mua?!?!
 J: En mä...
 S: Ha! Et vai, miten sä selität et mut on yritetty murhata jo kaks kertaa?!?!
 J: Kaks???
 J: No asia ei kuulu mulle...
 S: Hei!!!
 S: No ilmeisesti sä kuitenkin tiiät aiheesta jotain...
 J: ...ja mä en kerro mitään!!!
 S: Jaaha!!!
 S: Mä luulin et me oltiin kavereita...
 J: ...
 S: No mitä sulle käy tän jälkee???

 J: Kuka tietää...

 S: * lähtee*
J: *lähtee*

Hetken kävelyn jälkeen:
 S: *itkee*
 S: Ja taas kaikki menee pieleen...


 S: Mitä???
 S: Jessica!!!!


 S: Jessica!!!!
 S: * Painuu itkusta lattiaan*
S: JESSICAAA!!!!!!!!!


Taas vähän pitempi osa kun se laiskuus...  Mitäs tykkäsitte se taas päätty tollain dramaattisesti... muutenkin Sophie on aika dramaattinen... No moikka :))) sitten Jessican osuus: täällää

4 kommenttia:

  1. Oikeesti!! Mä tykkään tästä sun draamiksesta toosi paljon<3! Ihania kuviakin :3! Ja sitten noi vaatteet on aivan mahtavia, niinkuin joka kuvassa! Mistä noita oikein saa :D? Ja kiva kun kirjoitit kuviin ton nimen ^ u ^! Se antaa aina kivan säväyksen. No odottelen jo jatkoa :)! Jatka pian n 3n !! Käytkös tsekkaamassa munkin blogia =)? DollDuet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa saada tällasta palautetta ja vaatteet on itseasiassa pöllitty barbilta:D tottakai käyn sun blogin kattomassa :)))

      Poista
  2. Oikein uoea draamis, tosiaan vaatteet oli ihan mahtavat ja juoni vaikuttaa mielenkiintoselta :3

    fantasianuket.blogspot.fi

    VastaaPoista